NAMASTE

NAMASTE

25.09.2013

TRECUT SI VIITOR


Dragilor,trecutul vostru nu este frumos,ati traiti multe lucruri care v-au facut rau,cu siguranta ca de foarte multe ori v-ati vazut cazuti la pamant din cauza multor probleme .Unele din ele v-au cauzat suferinta profunda,lasati toate aceste lucruri din trecut sa se estompeze,ele sunt doar experiente personale care v-au dat o mare intelegere a vietii si intelepciune nemasurata daca stiti sa puneti la locul potrivit acea parte de viata traita aici.Furtunile din inimile voastre trebuiesc stapanite,viata a fost doar o mare lectie luata de voi si indiferent ce ati trait este doar experienta si mult bagaj evolutiv cu care va veti mandri in evolutia voastra de acum incolo.

La inceput, poate ca multi dintre voi ati simtit teama sa dati drumul acestui urias bagaj negativ acumulat de-a lungul timpului,ati facut efort sa lasati totul in urma constientizand ca nu aia va este adevarata viata.Voi sunteti aici cu un scop si acel scop acum il stiti cu totii.Toti care v-ati trezit niciodata sa nu mai lasati sa vina amintiri sau trairi in fata voastra din trecut , sa le priviti ca facand parte din existenta voastra reala,ele trebuiesc puse acolo unde le este locul,simple experiente ale dualitatii,indiferent cat de dureroase au fost ele sunt simple experiente ale dualitatii,deci nu puteti sa le priviti ca fiind parte din viata voastra reala .

Trebuie sa va scuturati de trecut,lumea voastra reala trebuie sa se integreze in inima voastra, pentru ca aia este realitatea voastra.Viata voastra nu poate continua in ceea ce ati stiut ,numai daca nu ati facut alegerea de a experimenta trecutul si pe mai departe,acolo nimeni nu isi va pune amprenta asupra deciziei voastre.Va veti incadra viata in functie de propriile voastre alegeri,dar cine a ales viata reala se va intoarce la ea, asta insemnand ca ori va face acest drum progresiv ,ori direct.

Trecutul va ramane acolo unde ii este locul ,voi trebuie sa priviti in viitor.Toti cei care vor ramane pe planeta trebuie sa isi schimbe atitudinile,gandirea,actiunile.Indiferent ca sunteti treziti sau netreziti planeta nu va mai sustine fiinte rau voitoare sau neiubitoare in viitor.Toate fiintele care vor fi locuitori ai acestei planete frumoase vor trebuie sa invete calea iubirii si armoniei totale.Vor trebui sa asculte de inimile lor care ii va indemna sa gaseasca calea spre Dumnezeu si ii va ajuta sa fie fiinte frumoase pline de iubire,traind cu totii intr-o mare pace planetara.

Viitorul aduce cu el un nou ciclu planetar,el va fi doar  iubire si lumina pentru toate fiintele care locuiesc pe planeta albastra.Vechiul nu se va mai intoarece niciodata,Lumina va straluci in inimile tuturor si Dumnezeu va fi prezenta permanenta in toate fiintele planetei Terra.

Fiti iubire si lumina,

Namaste!


PS:

Diseara ora 21:00 ora Romaniei va astept sa va alaturati rugaciunilor  care le vom  face seara de seara pentru Romania si planeta.Ne vom ruga in intervalul 21:00-21:30,in acest timp pret de cateva minute va rog sa vizualizati cum voi sunteti un pilon de lumina care face conexiunea cu grila planetara si inima planetei,astfel vom activa grila de deasupra Romaniei transmitand energia noastra in acea zona.

Va rog sa nu ezitati sa ajutati ,puteti sa gasiti cateva minute de liniste  sa spuneti cateva cuvinte din inima ca rugaciune pentru noi toti si planeta.

Maria

89 de comentarii:

  1. IUBITA......MULTUMIM ..!!!....ca ESTI cu noi ,....PRINTRE NOI !!!....caci altfel ..nu ne mai REZEEAM in ERA de AUR !!!.....TE IUBIM !!!!....IUBIRE !!!!....R.I.N. ana.

    RăspundeţiȘtergere
  2. ANA ai adresa de e-mail ? daca da poti sa mi-o transmiti si mie la adresa daly1954@yahoo.com , sa ai o zi buna IUBIRE SI LUMIA M.C

    RăspundeţiȘtergere
  3. Citesc printre altele toate comentarile cititorilor acestui site si raspunsurile date de Maria unor intrebari chiar si intrebari mele legate de Siria acum mai multa vreme cand situatia era foarte tensionata si eram convis ca situatia va escalada daca nu intr-un razboi cel putin intr-un atac dar nu s-a intamplat ..exact asa cum a mi-a raspuns Maria ,apoi a intrebat cineva de cometa ISON care nu este cometa ci o nava spatiala raspuns cu care sunt si eu de acord dar curiozitatea mea este daca ni se pregateste ceva acum in intervalul 28 sept-5nov cum anunta altii ca sunt unele lucruri ce s-ar putea intampla legate tot de aceasta comenta sau altceva ..ai vre-o idee Maria?In rest citesc cu multa placere articolele si felicitari pentru munca depusa,salutari tuturor.Virgil

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am nici eu date precise Virgil referitor la acest interval dar se intampla ceva asta este clar.La 1 oct ISON ajunge langa Marte ,deci posibil sa fie chiar Evenimentul..se tot vorbeste de ceva la nivel planetar,se fac depozite de hrana si alimente cam peste tot,am citit si eu destula informatie pe aceasta tema,cert este ca ceva se va intampla,dar nu catastrofe cum mereu sa tot zis.Posibil aceasta miscare de trupe din partea Cabalei pentru ca ei stiu bine ce ii asteapta .Oricum nu este vorba de nicio catastrofa sau apocalipsa..asta in nici un caz.

      Ștergere
    2. 1.10.1927 este anul nasterii mamei mele,in calendarul crestin ortodox(al bisericilor cu sfintii "reptilieni") in aceasta zi figureaza o sarbatoare, "Acoperamantul Maicii Domnului",sper cei 86 de ani s-o gaseasca totusi inca in trupul fizic, pregatita pe deplin pentru ce va urma. Lumina si Iubire ! Dinu.

      Ștergere
    3. Daca este inca aici dupa atatea praguri pe care le-am trecut cu totii va fi si la final,ma cam indoiesc ca va rata finalul.

      Ștergere
    4. Multi ar vrea sa aiba la aceasta varsta luciditatea mintii ei ,si ascutimea la fel de mare a acesteia. Din modestia si simplitatea ei, am mostenit destul, si am fost si vom ramane pe vecie adversarii materialului, cu lantul infinit de meschinarii generate de iluzie pana la urma.Dinu.

      Ștergere
    5. Mama ta Dinu si-a pastrat Lumina si a vazut mizeria din acel unghi foarte bine.O fiinta de Lumina evoluata stie sa tina drumul chiar daca mizeria o inconjoara,aici in iluzie multi sau pierdut pe drum .Un pret mare platit de sufltele acelor fiinte pentru ca nu au stiut sa tina acea lumina aprinsa in ele.Multi sunt acum ca o baterie descarcata,nu reusesc sa se conecteze la priza sa preia acea lumina.

      Ștergere
  4. Maria, ajuta-ma sa inteleg ce se intampla ca sunt asa de multe comentarii de nu mai fac fata sa le citesc pe indelete. Daca tu ai descoperit ca Adrian este Flacara ta Geamana, cam ce ar trebui sa se intample acum? Sau ce se intampla, de regula, cand se intalnesc flacarile gemene? Este si el un Maestru Ascensionat ca si tine si inca nu stie? Ar fi minunat daca e adevarat.
    In alta ordine de idei, as vrea sa te rog , daca se poate , sa pui pe blog muzica pe care ai spus ca o ai de la ai tai, sa asculte toata lumea. Eu ascult aproape in fiecare zi muzica si de la Hathori si de la Arcturieni si pot sa afirm ca ma ajuta mult. Stii cumva care este semnificatia sunetului OM. Cu respect, Sorin.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urmeaza un drum de parcurs,ca nu ajungem fata in fata din prima si DA,Flacara mea Geamana este un Maestru Inaltat si stie perfect ca are acelasi statut cu mine si pe parcurs aceiasi misiune ca si mine.

      OM..cel fara inceput sau sfarsit, si imbratisand tot ceea ce exista, reprezentand vibratia suprema..asta semnifica cuvantul OM.

      Muzica nu o sa o pun pe blog ca este personala facuta pentru mine ,si nici nu am permisiunea sa o fac publica ca nu este facuta pe o frecventa colectiva.Este creata pentru aura mea ,pentru propria mea vindecare.

      Ștergere
  5. Multumesc mult pentru raspuns,pe deplin satisfacut,la concluzile astea am ajuns si eu ,vom trai si vom vedea sper sa fie Evenimentul daca nu ...mai asteptam :)Virgil

    RăspundeţiȘtergere
  6. MULTUMIM MARIA ,...ne-ai LINISTIT PE TOTI ....ana.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Cine face rezerve de hrana?
    Nu a crescut încă vibratia pământului, ca ne-au napadit microbii?
    Ne doare gâtul rau, Maria!
    Când nu vor mai exista, microbi?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rezerve de hrana fac Cabalistii,este plin internetul de stiri cu ce fac ei zilele astea.

      Microbi nu o sa mai existe cand o sa se faca purificarea planetei si vindecarea tuturor oamenilor,adica dupa venirea stelarilor.

      Ștergere
  8. De abia astept!
    Vreau sa o vad si pe stelara Maria
    Ce ai simțit ca ți am trimis?

    RăspundeţiȘtergere
  9. Am o tinta in frunte..:)))) cineva incearca disperat sa se conecteze la mine :))))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa se conecteze in ce sens? Sa-ți fure informații?
      Dar ce sentiment ai simțit?

      Ștergere
    2. Nu are ce sa fure::))) Cand cineva incerca sa faca conexiunea cu mine simt pulsatii foarte puternice in mijlocul fruntii sau senzatia ca ceva ma apasa continuu in acel loc,plus furnicaturi foarte intense.

      Ștergere
  10. Ana oare nu datorita faptului ca primul comentariu al lui Adrian de pe pag" Obstacole"a aparut prin contul Marin Maria ti s-au aprins beculetele si ai facut conexiunea intre ei ?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adrian a trimis acel comentariu la mine pentru ca nu reusea sa il puna ..de aceia am postat eu acel coment.

      Ștergere
    2. La capitolul asta cu Flacara mea Geamana va spun doar atat..DA ..l-am gasit,ne-am intalnit dupa milenii lungi ..sper ca intelegeti cu totii ca nu am sa dau detalii despre noi doi deocamdata..

      Ștergere
  11. Buna Maria,iarta-ma cu permisiunea ta as dori un raspuns.Stiu ca esti un STARSEED-1-dormi foarte putin-2-temperatura corpului si a tensiunei arteriale sunt scazute-3-dorinta continua de ati shimba domiciliu-4-sentimentul ca parintii tai biologici nu sunt cei reali-5-dorinta de a te intoarce acasa,nerabdarea s.m.d.Acestea sunt doar o parte din trasaturi,tu stii asta la fel ca si mine dealtfel.As vrea sa te intreb:-ai fost cumva un copil nedorit ?si daca aceste trasaturi comune le-ai avut , s-au leai dobandit pe parcursul vetii(dupa constientizare)---Multumesc.Mitica P.S-eu am trecut prin ffff multe si grele incercari in aceasta viata,abandonand casa familiea si tot ce am realizat intro veata de om,fara nici cel mai mic regret

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cand ma stiu dorm 10 minute cat dorm altii in 10 ore,de regula toata viata m-am culcat peste ora 12 noaptea si ma trezeam si la ora 5 satula de somn .Temperatura corpului meu este mereu foarte mica,adica sunt rece sloi si cand este foarte cald afara,tensiunea mea arteriala este 8o si intra toti medicii in panica cand imi ia tensiunea ca cica ar trebui sa nu stau in picioare..dar stau foarte bine si asta este tensiunea mea normala ca daca ajunge cumva la 100 este de rau,deja imi vuiste capul si ametesc foarte rau.Cu casa nu m-am simtit niciodata acasa nicaieri.Cu parintii este o poveste chiar trista,dupa ce ca nu putea mama sa aiba copii si dupa mari cazne ma facut pe mine tatal meu nu ma recunoscut ca fiind copilul lui,asta spune si acum desi are 75 de ani.

      Si DA,am abandonat cam pe toti,adica m-am distantat de ei ca nu era de trait printre ei,sunt tare adormiti si daca asi sta doua zile intre ei o iau razna,nu pentru ca ar fi rai cumva,dar sunt atat de indocrinati ca nu ma suporta cum sunt acum in nici un mod,ei ma inghiteau greu si cu ani in urma ,acum nici atat.

      Ștergere
    2. Cel mai important...exact ce vrea D.zeu de la noi este sa preschimbam orice problema intr-o minunatie, cu intelegere, respect si tot tacamul. Important este cine esti tu, nu ce poti fi sau avea. Fii acum plin de dragoste si asta inseamna eliberarea de tot intunericul din jur (Linistea interioara). Respecta pe toata lumea caci fiecare fiinta cu care intri in contact este doar o alta fateta a TA (noi suntem particele sin Constiinta Creatorului, noi traim in el si el in noi---precum sus asa si jos)...da da...! Valabil pentru toata lumea....aveti rabdare si ajutati cat puteti numai cu iubire. Cand faceti orice nu va mai aruncati in exterior sa intelegeti, pur si simplu sunt experiente menite sa va ajute sa constientizati ca numai IUBIREA este ceea care va poate ajuta, in primul rand pe voi si apoi sa ii ajutati si pe ceilalti :))
      O seara minunata in pace si armonie.Alin.

      Ștergere
    3. Trasaturile astea sunt dintodeauna la mine,nu le-am dobandit dupa trezire..de fapt dupa trezire am primit doar confirmare

      Ștergere
  12. După atâta Suferinta Maria cred ca esti foarte fericita ca acum in aceasta viața ți-ai găsit Flacăra geamana.Doar îmi imaginez cât de fericiti sunteți sufleteste,dar nu se compara cu ce îmi imaginez eu,clar. Multumesc pentru toată rabdarea care o ai cu noi.Ika

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,Ika,sunt fericita ...eu va doresc la toti sa aveti aceasta fericire cat mai curand in viata voastra.

      Ștergere
  13. O intrebare.Daca noi am avut o infinitate de vieti anterioare pe alte planete sub diferite forme cum am putea noi defini familia noastra?Adica am trait in atatea comunitati atatea culturi cum as putea sa ma identific eu doar cu una din ele?Pentru mine familia mea in momentul de fata este umanitatea, animalele,plantele si restul entitatilor cu care am avut onoarea sa ma intalnesc.Iar idea cu flacara geamana adica o singura entitate care ma completeaza pe mine ma depaseste.Daca totul este interconectat daca toti suntem parti diferite ale aceluias intreg cum ar putea o parte din mine sa fie mai conectata decat orice din tot universul.Respect punctul de vedere al tuturor.Tot ceea ce vreau este sa inteleg mai bine cine suntem.Probabil o sa intelegem atunci cand ne vom intoarce in divinitate.Pana atunci fiecare isi traieste povestea vieti cum vrea.O zi buna

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va raspund cu un exemplu ,eu vin de pe o planeta unde timpul curge altfel ca aici pe Pamant..asa ca 1 an acasa la mine inseamna sa zicem 10 milenii aici..aici am trait alt timp,cu experienta de aici pentru evolutie,normal ca in cele 10 milenii de cand am plecat de acasa am fost pe un numar mare de alte planete ca nu a fost doar aici in acest timp,deci in final cand se termina noi unde ar trebui sa mergem???..Nu ne trebuie o familie,un loc al nostru unde sa ne traim vietile reale ? Nu mereu alegem sa facem ce am facut acum,deci atunci ce ar trebui sa facem? Acum v-am pus eu intrebari asa ca raspundeti daca tot va indentificati cu umanitatea..poate sunteti a Terrei de aceia simtiti asta.Eu am stat pe maracini aici,totul a fost contra mea de cand am sosit,asa ca nu asi putea sa spun ca este casa mea aici sau ca ma indentific cu ceva de aici,desi planeta este frumoasa.

      Ștergere
    2. La faza cu Flacara va intreb ati gasiti marea iubire???..sau un suflet care sa fie perfect echilibrat cu dvs?

      Ștergere
  14. Toată viața am tanjit după iubire aici pe Pământ ca om,dar mai sper.Acea iubire sufleteasca sate poți înțelege din priviri,cred ca toti meritam sa fim fericiti dar depinde ce am ales nu? Ika

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ika toate sufletele aici asta tanjesc ,sa aiba dragoste,ca daca nu exista, suntem morti,ingropati si cu parastas facut:))))

      Dar clar ca avem ce ne-am ales ..asa ca alergam ca catelul dupa coada toata viata poate gasim acea dragoste nemaivazuta si nu stim ca noi suntem capul rautatilor ca nu ne-am lasat nicio portita sa o gasim:))))

      Ștergere
  15. Mariana, abia acum am citit si daca nu ti-as fi supus atentiei mailul de ieri si nu m-as fi asteptat la ce urmeaza, as fi ramas si eu cu gura cascata acum, asa cum a ramas Lya aseara si am pierdut momentul atunci.Chiar nu ma asteptam totusi sa se intoarca chiar asa repede lucrurile, dar se pare ca gandurile mele au ajuns prin partile esentiale, nu degeaba am trimis Gand bun si Lumina tuturor de pe blog si nu numai.
    Lya, acum pot sa-ti spun cu mana pe inima ca eu te-am luat si in serios, dar si dupa cum intrai in rol si te jucai cu toti, am intrat si eu in rol si de aia mi-am permis sa-mi dau cu parerea si la intrebarile tale adresate altora,dar nu numai.Din pacate nu ma mira ca aseara n-ai mai inteles nimic si as fi vrut sa te avertizez si pe tine mai repede ca stiam ce va urma, dar n-am vrut sa crezi ca te judec sau o fac din Ego, (oricum am mai vazut filme de astea crede-ma si cu acelasi rezultat si atunci n-am fost inteles), dar eu te inteleg perfect si stiu citi si printre randuri, dar pentru unii e greu sa faca inca diferenta intre persoana si rol, mai ales ca asa cum zici si tu nu ne cunoastem si fata in fata, ci doar de pe blog,dar chiar tu invitai lumea la glume prin limbajul tau colorat si gura sloboda,in plus ai mai spus ca asa esti si cu vecinii,ba chiar si pe planeta de unde vii,umorist intergalactic.
    Fara sa judec,am mai vazut ca s-au spus unele cuvinte care nu ajuta ascensiunii si stiam ca se vor intoarce inzecit la cel care le-a folosit primul.Nici de asta nu ma mir, pentru ca suntem avertizati ca energiile se amplifica si trebuie sa ne curatam, asta inteleg eu si interior si cum ne exprimam in exterior.Pana cand gandul nu se aliniaza la cuvant si la fapta tot avem de curatat in noi, dar pentru ca mai e putin timp e bine macar sa mentinem intentia, chiar daca nu mai reusim sa traducem in fapte tot ce gandim si alegem sa mai experimentam ca sa ne curatam.
    Ca tot e vorba de Eveniment, inca nu se stie exact data acestuia, dar ar fi bine sa fim cat mai curati posibil ,ca sa putem incepe rapid alt capitol al vietii nostre in Noul Pamant si noua energie.
    Sper sa nu supar pe cineva sau sa fiu iertat pentru observatiile facute, dar chiar trebuie sa lasam mastile si Ego-ul deoparte si sa devenim Ceea ce suntem cu adevarat.Mi-ar fi usor sa nu mai apar pe blog daca nu simt energia buna, dar nu cred ca asta e solutia corecta, ci odata cu trezirea si schimbarea mea sa aduc trezirea si schimbarea in jurul meu, asa ca voi citi si voi raspunde la orice intrebare mi se adreseaza si voi spune parerea mea oricand voi crede de cuviinta.In continuare vreau sa-mi completez cunostintele, dar si sa ajut si sa sustin din toata inima pe oricine simt nevoia si mai vreau sa cautam doar ceea ce ne aseamana, nu ce ne separa, ca sa mergem uniti pe calea Ascensiunii.
    Imi cer scuze pentru mesajul asa lung, nu ma consider nici destept nici alte atribute, sunt un om care tinde sa devina Om.

    RăspundeţiȘtergere
  16. MARE ADEVĂR in tot ce ne spu ,in tot ce ne inveti. Multumesc multumesc multumescIka

    RăspundeţiȘtergere
  17. Mary,vad ca ai apucat pe gura satului planetar,care se stie sta rau cu discretia.Macar daca nu v-ar mai pune numele unul langa altul,ca omul ala are familie ,lucru care toti il uita si poate nu e gata s-o destrame.Binenteles ca deja eram la faza cu manastire-ntr-un picior ,ghici ciuperca,cei...dar m-am gandit ca unii macar is adulti si n-o sa spuna nimic daca nu zici tu.Desarte sperante!Si mai sunt unii care inca nu au aflat si care vor si ei detalii,ca de,oameni suntem!Bine ca macar nu si-au dat seama inainte ca era prea de tot!Acum ,un mesaj pentru toti curiosii...Si ei sunt inca oameni,incetati sa va bagati in viata lor!!!Sper ca si Ana sa inteleaga ,de data asta.LYA

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lya nu am dat nici un nume,Flacara mea nu are un nume deocamdata aici.L-am gasit,asta am vrut sa se stie ca sa nu se mai speculeze,dar nu am spus nici un nume pamantean.

      Ștergere
  18. Cosmin,habar nu am despre ce vorbesti!LYA

    RăspundeţiȘtergere
  19. Buna Maria,este posibil ca dupa ce atingi un anumit nivel spiritual sa fii dat inapoi,
    sa pierzi ce ai castigat?Intreb pentru ca anul acesta in special mi-am crescut mult
    vibratia (sau cel putin asa am crezut eu) pana intr-o zi,dupa ce cu o seara inainte am facut un
    comentariu pe un blog,coincidenta sau nu,a doua zi,am simtit parca sunt atacat energetic,
    cel putin acela a fost primul meu gand, si am crezut atunci ca o sa mor,am simtit ca ma racesc.
    Problema este ca de atunci parca nu mai sunt acelasi.Inainte aveam anumite calitati
    extrasenzoriale care acum cam lipsesc.Atat aveam si eu,pentru ca si eu sunt un neadaptat.
    Dar ce ma enerveaza cel mai mult este ca,mereu de cand ma stiu am simtit ca sunt dat inapoi
    ca si cum nu am voie sa dau inainte.Acum mai m-am gandit,bai cine stie ce pramatie oi fi fost
    intr-o alta viata,dar totusi nu mai inteleg.Mai m-am gandit,macar sa fiu uman,sa fac si eu
    ce face lumea,sa traiesc normal,dar nici asta nu pot sa fac.Nu pot decat sa astept...........

    Pace si Lumina

    Marian

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vibratia nu ti-o poate scadea Marian nimeni in afara de tine.Starile tale sunt de fapt golirea de energia veche si odata cu ea a plecat si ce tinea de ea ,adica acele capacitati de care zici tu.Stai linistit ca energia noua va lua locul acelui gol care il simti tu acum,nu plange pentru ceva ce era dimenional 3D,vei avea capacitatile tale reale cand acea energie care este acum in tine va reusi sa se faca simtita.Tu prin panica ta blochezi totul,chiar daca nu ai pierdut acele capacitati mintea ta le blocheaza,asa ca relaxeaza-te si lasa totul sa curga prin tine.Daca ai citit aici cam de o saptamana multi aveti stari ciudate,ascensiunea uneori se simte ciudat ca stare fizica.

      Ștergere
  20. IUBITA ,...vreau sa-ti spun ca ....sunt in : CASA MARIA ,...ana.

    RăspundeţiȘtergere
  21. Ca tot e la moda zilele astea sa discutam, sa ne agitam sau, mai rau, unii dintre noi sa fie de-a dreptul panicati de diversele informatii despre cometa ISON, am gasit si un alt punct de vedere, pe care vi-l supun spre cercetare.
    Retineti: este doar un alt punct de vedere si atat! Care este adevarul pana la urma... vom trai si vom vedea!
    Voi ce parere aveti despre aceasta noua teorie?
    http://clinicaextraterestra.blogspot.ro/
    (Articolul se numeste : Xiodor ne vorbeste despre ISON si 1 octombrie 2013, partea 1 si 2 )
    Va astept parerile si impresiile.
    Scarlett.

    RăspundeţiȘtergere
  22. Pana la urma care este realitatea sau care este iluzia.Putem oare etichetam realitatea ca fiind acele experiente pozitive pe care le avem intr-un alt univers intr-o alta dimensiune iar experientele de pe pamnta ca fiind o simulare o scoala?Cum ai putea crea ceva separat de tine asta ar insemna sa fie doar un observator nu un participant.Conteaza foarte mult cum gandim mai mult decat credem.Deoarece gandurile noastre ne definesc, ne definesc calitatea vieti pe care o alegem sa o traim.Nu conteaza daca ceea ce stim este adevarat sau nu ci doar daca ne este folositor din puct de vedere personal sau colectiv.Logica mea poate sa fie perfecta dar incorect tot ce stiu este ca defapt nu stiu nimic

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand aceste intrebari nu existau daca stiai ca aici esti venit sa experimentezi ceva,viata reala nu este asta,aici toata lumea care a sosit este la scoala evolutiei.Au lasat lumea lor reala si s-au incarnat intr-un corp cu 5 simturi in totalitate amnezici incercand sa evolueze de la zero,asta inseamna iluzie pentru ca din moment ce nu stim alceva decat lumea asta noi spunem ca asta ar fi realitatea noastra.Ceea ce traim aici nu este viata noastra si nici nu ne defineste ca fiinte,doar ne da noi experiente pe drumul evolutiei personale.

      Ștergere
  23. Lya, abia azi am citit ce-ai scris aseara dupa ce a plecat Adrian la somn si am vazut ca ai ramas cu gura cascata ca nu te ia nimeni in serios si de aia am scris ce e mai sus.De ieri i-am trimis un mail Marianei in care i-am adus cateva observatii ca simteam ce urmeaza.

    RăspundeţiȘtergere
  24. Hai sa vorbim si despre altceva,Mary,ca am obosit.Si asa obosita cum sunt nu am inteles din ce a scris Cosmin,ca nici el nu a inteles textul in care am zis ca eu rezonez doar cu tine,ca ei sunt alte generatii,ca sunt barbati si n-au cum sa ma inteleaga,Am crezut ca rolul meu pe aici s-a sfarsit si ca probabil am onorat o promisiune facuta unor prieteni din alt timp si alta lume,de a-i ajuta candva,dar m-am gandit ca umorul meu o sa-i scoata si pe altii din tristete, intr-o zi care va conta.Poate eu nu indic nici un drum, ci il ridic pe cel care e deja pe el,dar a cazut la pamant.Nu eman energii negative dar nici nu ma regasesc decat in Maria,si partial in altcineva.Sunt o fiinta discreta,asa am fost mereu si nu imi place sa se bage cineva cu bocancii in sufletul meu,asa cum au mai facut unii de pe aici cu cei care le-au permis.Nu am vrut sa ies in fata in nici un fel,ci sa raman in umbra,un chip oarecare...Cosmin,esti baiat serios ,destept,stii sa le aduci din condei,dar fereste-te pe viitor sa crezi ca ma cunosti cat de putin.Eu sunt cea care sunt si aici am jucat niste roluri dupa cum se cerea doar nu era sa ma deschid ca o floare ofilita si sa va spun ceea ce nu vreau.Atat era necesar sa stiti despre mine,in rest nu.Eu stiu totdeauna ce spun,si am scris multe lucruri sa vad daca e cineva care se prinde,dar nu a fost nimeni.Chiar si Mary a interpretat uneori eronat ceea ce am scris,dar ea e scuzata,ca vorbeste prea multe limbi si sta toata ziua cu ochii in calculator incercand sa dea de cap la toate intrebarile de aici.Dupa atatea ceasuri de stat aici,cred ca nu as mai stii nici cum ma cheama.Asa ca nu vreau sa va suparati ca nu ne tragem toti de sireturi,dar de la ras la ridicol e de multe ori un singur pas pe care nu doresc sa-l fac.Sper ca a inteles toata lumea.Mary.ce zici,facem un dans?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si Lya chiar ca nu mai am putere sa citesc si printre randuri ca am deja prea muloe randuri de citit:))))

      Ștergere
  25. Daca nu merge cealalta treaba ia-ti fato, o secretara ca iti cresc dioptriile de atata citit.Nici de erai scriitor de romane nu trageai ca boul in jug toata ziua,pentru un brat de fan!Hai ca iar ma bufneste rasul.LYA

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am Lya un secretar,dar daca il las pe fimiu pe aici ii pune la colt pe toti:)))) Armata face cu ei,incolonarea le da :))))).Ultima data cand a spiritualizat el pe cineva care avea un fix cu biserica ia zis"" las-o in puii mei de biserica ca va facut o turma de oligofreni pe toti,mai lipseste sa va curga bala":))))))...asa ca nu am curaj sa il las pe aici:))))

      Ștergere
    2. draga lya la multi ani pt maine daca nu am ocazia sa iti mai spun!d

      Ștergere
  26. Uite iti dau ceva interesant http://xamalia.blogspot.ro/2010/03/scopul-vietii-inconversatii-cu-dumnezeu.html este un alt mod de a privi lucrurile dintr-o infinitate de moduri de a le privi.Nu exista un adevar care sa transceanda toate adevarurile doar diferite moduri de a ne exprima frumusetea noastra interioara si creativitatea infinita.Nu te mai plictisec cu comentarile mele.Noapte buna :)

    RăspundeţiȘtergere
  27. Cosmin ,eu im momentul in care am inceput sa scriu ,. am reusit sa citesc toate comentariile. Am vazut ca mi-ai adresat o intrebare , : ,,cand mi s-a aprins beculetele'' si am tras,concluzia ca s-a deschis discutia despre ,.. ,..rolul meu . Vreau sa-ti spun ,..ca beculetele mele ,..erau aprinse ,permanent ,,,din 15 august 2013 de cand am hotarat sa intru pe blogul MARIEI .Pentru ca intuiesc ,....urmatoarea intrebare v-a fi ..// de ce vroiam sa intru pe acest blog .???....raspunsul este scurt ,..si cuprinzator ..:pentru ca am gasit ...o INVITATIE FIERBINTE ,...si SINCERA ...la RUGACIUNE !!!,,,,.PENTRU ROMANI ,,..si ROMANIA !!! ...asa am simtit eu .Pe urma ,...urmarindu-va ....am inteles ca MARIA este romanca ,....plecata in Italia. Si - atunci ,.....cred ca mi s-au aprins beculetele ,......ca AICI pe ACEST BLOG ,.....este de mine. In acest sens ,..mai precizez ca stiam EXACT TREI LUCRURI ...CARE TREBUIAU ,...SA SE INTAMPLE ,..in anul 2012. Pentru mine ,...totul s-a desfasurat simplu ,..si normal ,...sa se intample !!! In mod cert am fost ghidata DE SUS ,...dar nu ma intrebati ,...ca ,...nici eu nu stiu de cine....asta insemnand ..ca ACOLO ,.....am multi IUBITI !!!......Pe langa cate defecte are Lya...se mai adauga in aceasta seara ,....si // gelozia.// [ cred ca v-a placut RIMA ] ana.

    RăspundeţiȘtergere
  28. Ana, nu te-am intrebat in general,ci te-am intrebat oare ti s-au aprins beculetele si ai facut apoi conexiunea intre ei cand ai vazut ieri aparand contul Marin Maria la comentariul lui Adrian? Si ce stiai exact 3 lucruri care trebuiau sa se intample in 2012 ?

    RăspundeţiȘtergere
  29. Ana scumpo,tu ai zis ca esti la varsta senectutii,de ce as fi eu geloasa pe tine?Poate tu ai multi si nevazuti iubiti acolo sus,dar eu am unul singur si tocmai am fost afara ca a trecut pe cer ca sa-mi spuna,ghici ce, ca ma iubeste si de acolo de sus.Asa plina de defecte cum sunt!.Cel putin tu ai unul sunator la cer,unde te duci tu cu nenumaratii tai iubiti,care poate nu te cunosc deloc,lucru ce nici eu nu-l doresc .A scris Mary mai sus undeva ca ai avea nevoie de indrumare si ajutor.Ana eu sper ca n-o sa-mi dovedesti ca ai nevoie de ajutor psihiatric!Si beculetele sa nu fie alea de la salvare!!Scuze,Mary ca murdaresc acesta zi atat de importanta pentru tine cu un lucru ce mai apartine vechii lumi,dar Ana trebuia sa inteleaga ca nu stie nimic despre mine in vreme ce eu s-ar putea sa stiu ceva despre ea,cea de toate zilele.Ce zici Ana ,asa-i ca lumea-i mica?Si m-am abtinut cu greu sa nu-ti raspund la toate ineptiile care le-ai spus pe aici,fara sa aduci nici o idee ca lumea,sa invatam si noi ceva de la tine,ca de aia ai atatia ani!Cand colo tu ai dat din desanca in alta dodie..zeita Maria ,Tu nu te poti abtine sa nu adulezi pe cineva!!!Trezeste-te ,femeie ca dai cu bata in balta de atatea ori,incat ai s-o stropesti tocmai pe adorata ta zeita,care nu are decat vina ca a fost prea toleranta!!!Si nu mai scrie pe toate gardurile...te iubesc,,cutarica,,,pentru ca aceste cuvinte nu mai au nici o valoare daca le spui fara sa simti nimic.Trag concluzia ca nu ai iubit pe nimeni si nu ti-a spus nimeni ,cu vocea tremurand,,,te iubesc,Ana,,,ca atunci ai fi stiut ce valoare au aceste doua cuvinte!!!,Mary,inchide ochii si nu mai citi prostiile noastre ca tu trebuie sa fi doar fericita si atat!Imi pare rau ca nu am putut avea mai multa rabdare cu Ana,dar pare total rupta de realitate si pierduta pe campiile vesnice ale imaginatiei!O,Doamne,e greu sa fi om!!!LYA

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lya PACE,in gradina lui Dumnezeu este loc pentru toata lumea.

      Ana este Ana si atat...

      Ștergere
  30. Lya ,....tu stii ca eu sunt din FAGARAS ... jud. BRASOV...spune ...de unde esti tu ,....cum se numeste satul tau...jud. ...si care este motivul pentru care te-ai ales cu ,..// nebuna satului /// . NU ESTE O INTREBARE rautacioasa ....nici ...ironica ....pentru ca ..Dumnezeu imi este martor ......am avut doua casniciii ...si ...am auzit mult prea des cuvantul ....// nebuno // Numai ca ...de aceasta data ....PRIVITI VOI TOTI ......unde a dus NEBUNIA mea.

    RăspundeţiȘtergere
  31. PS.COSMIN,de ce te porti ca o baba si vrei sa stii tu tot?Nu ai auzit de discretie,ceva necesar daca vrei sa ai prieteni?Asculta-ma pe mine si las-o balta,ca nu se stie ce raspuns ti-ar putea de cei in cauza.Fi baiatul serios care te stiu ca esti si de calitatea care cred ca esti..DA,,?LYA

    RăspundeţiȘtergere
  32. NUuuu.,..... becul ...mi s-a aprins ....fiind in dialog cu voi....pentru ....ca am fost f. atenta la fiecare comentariu ,...pe care ...il faceati ..fiecare dintre voi,.....la fiecare // cuvintel //. Daca mi s-ar fi aprins ...atunci cand crezi tu ....ar fi fost TRAGEDIE .... ca ar fi fost pre tarziu.....pentru ,..MOMENTUL de ASTA NOAPTE - 24 SEPT. 2013 ----25. SEPT.2013 . Referitor la cele trei lucruri pe care le cunosteam : primul il gasiti in interventia mea de IERI ,...dar nu m-ati citit cu atentie , iar celelalte .....pe rand ...este timp .Ati citit mesajul MARIEI ,..de azi ,...din care ,...luati cuvantul ....// viitor.// ana.

    RăspundeţiȘtergere
  33. Ana ,nu mi se spune nebuna satului,in sensul in care spui tu.Toti ma stiu buna de gura,dar Ana,toti vor sa ma aiba prin preajma!Toti ma provoaca la discutii ca sigur spun ceva sa rada!Sunt mai curand un actor decat un bufon,si nu unul prost!De mine nu rade nimeni,Ana ,cel putin nu-i aud eu,pentru ca am si o alta fateta pe care nu ai vrea s-o cunosti,si pe care o folosesc daca omul se intrece cu nesimtirea,lucru ce nu mi s-a mai intamplat de mult!Merg cu zambetul pe buze,vorbesc cu toti,ii fac sa rada ca nu ma costa nimic,dau din lumina mea cat pot,chiar daca nu-mi iese in poze,cum iti iese tie!Eu nu mai am si pentru fotografii ca o dau celorlalti!!Asta fac de o viata,asta voi face mereu,ca de langa mine omul sa plece razand .Sa stii ca ii poti face usor sa planga,dar e mult mai greu sa-i faci sa rada!Poate am numai defecte dar am si o calitate;iubesc oamenii!!!Doar ca n-o spun asa des ca sa nu mai insemne nimic!Asta Ana,ar trebui sa inveti de la mine si in plus,SIMTUL MASURII IN TOATE!!!LYA

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate ,de cand ma straduiesc printre picaturi sa citesc cat de cat comentariile de pe acest blog, as putea spune ca nu am gasit nimic de ras din comentariile tale. Deci departe de mine sa-ti gust cica "umorul". Sper sa-l descopar,dar fireste la timpul lui. Daca totusi inca nu, am un infinit de vieti rabdare,nu este nici o graba. As fi totusi dezmagit, sa constat candva ca sunt doar banalitati. Dinu.

      Ștergere
  34. Mary,am vazut ceva interesant mai sus,Ziceai ca daca incearca sa se conecteze cineva cu tine simti o apasare in frunte.Cum simti,ca si cum te-ar apasa puternic cu un deget,de pilda?Simti asta pana in ceafa?Doar o apasare puternica si nedureroasa...Asa-i?Ca am simtit si eu chestia asta de mai multe ori!curioasa,LYA

    RăspundeţiȘtergere
  35. Lya, chiar nu vreau sa fiu ca o baba si nu vreau sa stiu tot, desi nu inteleg la ce te referi acum, stiu si ce-i discretia si nu fortez pe nimeni sa spuna ceva ce nu vrea, dar nici nu vreau sa las lucrurile neintelese si vreau si eu sa inteleg, iar daca crezi ca m-am bagat cu bocancii in viata ta imi cer scuze si te asigur ca voi avea grija sa nu mai simti asa ceva.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sa referit la ea ci la mine Cosmin cu intrebarea pusa lui Ana de unde ia picat ei fisa ca asi fi eu Flacara lui Adrian..acolo ti-a transmis Lya ca intrebi ceva ce nu ar trebui sa intrebi.

      Ștergere
    2. Aa nu ma intereseaza pe mine cine-i flacara ,ei nu chiar n-am crezut ca asa e inteleasa intrebarea mea, imi cer scuze, ci ma gandeam ca e o confuzie la mijloc.

      Ștergere
  36. ...Sunt ceva ani de cand cei care s-au trezit si care interactioneaza in virtualul spiritualitatii, se saluta frecvent cu "Namaste". Maria ne saluta (la fiecare postare) si ne-a explicat frumos ce inseamna acest salut...si cu voia ei, mi-as permite sa adaug varianta extinsa: "Namaste" este un salut stravechi, provine din sanscrita veche si inseamna: "Divinitatea din Mine recunoaste si se inclina in fata Divinitatii din Tine". Asadar, bunii mei, daruiti-va total unul altuia si nu lasati orgoliile sa va murdareasca sufletul. Am fost si sunt aici printre voi...si in speranta ca n-am gresit cu nimic postand comentariile mele, va daruiesc aprecierea mea in orice circumstante. Eu nu am caderea de a va da sfaturi...Maria vi le va oferi cu draga inima si cu toata consideratia ! Ea este mai mult decat eleganta in a ne oferi ghidaj spiritual...si cred ca niciun Om care a postat aici vreun comentariu, n-a fost tratat de ea ca un paria sau ca un neevoluat spiritual ! Ganditi-va la acest lucru ! Si credeti-ma, incapeti in inima ei cu prisosinta ! Fiti dar smeriti - dar nu smeriti cum va cer cei ce-si spun "mediatori" intre voi si Tatal Ceresc. Nu ingenuchiati in fata nimanui...fiindca noi oamenii, suntem minunati. Cu totii ! Din punctul meu de vedere, de cateva zile, m-am hotarat sa nu mai stau in fata "plutonului de executie" al acelora care inca n-au inteles...da, aici pe blog. Va trimit iubirea mea si fara dramatisme, voi mai comenta doar daca voi crede de cuviinta. Sa fiti binecuvantati ! Adrian.

    RăspundeţiȘtergere
  37. Da Lya,exact ca si cum ai apasa cu degetul fix in mijlocul fruntii.plus pulsatii ca si cum ai avea inima in frunte si furnicaturi ...la inceput simteam toata fruntea ca ma furnica si da ,uneori se simte si in ceafa

    RăspundeţiȘtergere
  38. dragele mele ANA si LYA transmiteti tuturor celor prezenti aici niste energii apasatoare si nu ne simntim confortabil. Personal merg la culcare cu un gust amar.....nu asta caut si imi pare rau ca tocmai aici gasesc acest disconfort emotional. Pace si lumina in sufletele voastre ! O noapte linistita si odihnitoare va doresc tuturor celor ce-si gasesc puterea de a merge -inainte- pe acest blog. O MARIANA care se semneaza MARIOARA.[ MARY MI-A FOST FURAT...]

    RăspundeţiȘtergere
  39. LYAaaa...a.....raspunde-mi la intrebare ???......si fii mai scurta ca // vorba lunga sarAcia ....omului...si ATENTIE la ce tu ai scris cu manuta ta .. :,,O Doamne , ce greu e sa fii om !!!..'' Eu te corectez si zic asa : ,,O Doamne ce greu e sa fii ... OM !!!...ana.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ana incetati cu coversatiile tu si Lya.Daca te mai adresezi Lyei nu iti mai las mesajul..nu vreau sa stricati admosfera aici cu neintelegeri.Ana te rog sa postezi doar mesaje spirituale .

      Ștergere
  40. Doar cu un simplu gând se poate cineva conecta la tine, sau e nevoie de mai multă concentrare?
    Unii se concentreaza si in vis, de îți vad chipul?

    RăspundeţiȘtergere
  41. Depinde de capacitatile fiecaruia,sa intamplat sa se conecteze la mine si din prima incercare.Elena a reusit din prima incercare .In vis este alceva ,acolo este intalnire in Astral si vin cu amintirea intalnirii.

    RăspundeţiȘtergere
  42. Multumesc!
    Noapte buna

    RăspundeţiȘtergere
  43. Mary,si maine e o zi.Cred ca aici vorbim in aceeasi limba dar intelegem cu totul altceva.Ti-am spus de dimineata ca cred ca va fi o zi lunga si chiar asa a fost,o zi lunga cu multe defazaje si neintelegeri[erau din nestiinta la mine] sau din curiozitate prost plasata la altii.Merg la culcare cu o singura multumire...ca esti fericita!!!Aleluia!!!Nu mai conteaza numic din ce s-a spus urat,dar cred ca altfel nu aflam niste adevaruri pe care trebuia sa le stim,macar unii dintre noi!Si daca ne intalnim pe sus,cineva mi-a promis odata o galaxie s-o invart dupa deget,asa ca tre' sa mi-o dea!Intr-un fel imi pare rau ca a trebuit sa scot si tepii,dar uneori e necesar.Nu pot fi numai lapte si miere ca sunt undeva un luptator,nu un circar!Asta e ma duc sa dorm!LYA

    RăspundeţiȘtergere
  44. Ceace semeni aia culegi ,,deci pentru linistea ,odihna si ascensiunea noastra pace,liniste buna intelegere armonie uitati trecutul!acum Pacea si Lumina!Multumesc pentru ca ati oprit razboiul!!

    RăspundeţiȘtergere
  45. Buna dimineata, Maria, iar am avut un vis cu un mesaj pe care nu-l inteleg. Eram mireasa, dar rochia era saraca, ca din cearceaf alb, fara nimic altceva, danteluri si brizbrizuri, si voalul o panza alba, de care m-am si rusinat si n-am facut nicio poza pt ca nu aveam ce sa arat. Pozele erau facute pentru cei care aveau ce arata. Multumesc si te imbratisez cu mult drag. Iulia

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iulia rochia de mireasa este sufletul tau,tu cumva te rusinezi cu ceea ce esti tu pe interior? ..sau iti este rusine sa scoti in lume fata ta reala!!!....asta iti spune visul,te vezi imperfecta.Tu crezi ca altii au ce arata si tu nu.

      Ștergere
  46. Buna dimineata. Aseara inainte sa adorm m-am gandit sa ma mai conectez la dumneavostra o data, dar de data asta sa va si vorbesc. Mi-ati aparut asa cum aratati in poza am spus ca e prea putin doar asa totusi am incercat sa va intreb ce faceti daca ma auzi?:)) . La scurt timp am adormit si v-am visat desigur acum aveati parul prins alfel de cum este in poza si aveati unele lucruri de facut dar in acelas timp vorbeati cu mn nu stiu ce mi-ati spus am uitat tot pt ca m-am trezit si brusc, putin mai devreme de ora 1.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena aseara chiar am scris pe blog ca cineva incearca sa se conecteze la mine:))))..am simtit zdravan conexiunea cu persoana care se conecta cu mine.De fiecare data cand primesc semnale ca cineva se conecteaza eu vorbesc cu acea persoana ca si cum ar fi in fata mea:).

      Ștergere
  47. Aseara m-am trezit la ora 1 am adormit la ora 5 in timpul asta am tot auzit fel si fel de zgomote pe-a fara. Si cum stateam eu cu ochii indreptati spre fereastra am vazut un contur luminos ca si cum era cineva afara si se uita spre camera mea. se vedea conturul luminos de la gat pana la brau. Am inceput sa vorbesc in gand si sa le spun ca e foarte frumos. La fel si cu fiecare zgomot auzit mai spuneam cate ceva. Eu sper totsi ca ei erau cei din familia stealara

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena daca erau bau bau te asigur ca nu statea la conversatii cu tine:)))).Tu acum trebuie sa te astepti intr-un fel la contact cu ei,o vor lua usor ca tu sa scapi de teama.

      Ștergere
  48. Da aveti dreptate. Eu totusi sper sa isi faca aparita pe timp de zi. :)) sunt singura acasa nu are cine sa ma deranjeze:d e mai bine pe timp de zi ca atunci chiar nu am nici o teama. Noaptea sunt putin mai bulversata cu ceea ce se intampla pe afara ca nu se vede nimic:)). Am mai observat ceva, de fiecare data cand ma gandesc la familia stelara nu imi vine in minte nici o imagine nu pot sub nici un fel sa mi imaginez cam cum ar arata. Oare sa nu fiu eu pregatita sa ii vad cum arata? Si faptul ca nu ii pot vedea parca ma intristeaza. Am si acele stari despre care a vorbit Salusa ieri nu imi gasesc locul deloc, parca ceva din mine striga ca" Ajunge Vreau Acasa". Imi vine sa si plang. Dar incerc sa ma tin tare.
    Cum suneati si dumneavostra ieri avem o planeta frumoasa dar totusi sunt satula de lucrurile astea de zi cu zi. Ceva imi spune ca trebuie sa fac ceva mai folositor dar nu am descoperit inca ce . Mam desprins de lumea asta si nu o mai vad deloc atragatoare.
    Dar totusi inainte sa plec de pe aceasta planeta as vrea macar sa aflu unele adevaruri despre mine asta ma deprima cel mai tare ca nu am nici un indiciu ce as fi eu.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena eu asi zice ca isi vor face aparitia seara,dar asta este alegerea lor.Nu ii poti vedea sau imagina ca nu vor ei sa ai contact vizual inca cu ei,aici este vorba de dezvaluire,nu isi arata ei fetele prea usor inca.Si tu te simti din ce in ce mai straina,este normal,dar esti aici cu un scop,acum trebuie sa faci doar sa pasii aia de trezire maxima si de curatare de mizeria dualitatii ,pe urma vei gasi si scopul tau aici,toti trezitii vor avea de munca,numai priveste in jur cata munca ai de facut dupa ce te recuperezi pe tine insuti.

      Ștergere
    2. Elena draga,
      Rezonez oarecum cu ceea ce spui....mie, Maria, "dorul de casa" imi mai trece un pic doar cand ies afara si ma uit la cer.Oameni buni, vad un cer extraordinar de cateva luni bune, o splendoare de culori de nori si parca ma pierd in lumea de sus!Nu ma pot stapani sa nu spun tuturor:'Uite ce frumos e acolo!Ce nori frumosi, cu culori are asfintitul!" Ma calmeaza dar imi si starneste parca si mai tare dorul... e prea frumos si niciodata pana acum n-am mai vazut si simtit cerul asa... Liliana-Gabriela David Ella

      Ștergere
  49. Deja carnea am scos-o din meniu. E cam greu ca toti membrii familiei mananca carne dar cred ca pot face fata provocarii. Vroiam sa intreb daca lactatele fac rau corpului. Am inteles ca pestele merge consumat.

    RăspundeţiȘtergere
  50. Elena daca ai scos carnea sa mananci 3 oua pe saptamana fierte,sa nu scoti lactatele si poti manca peste o data pe saptamana ca este necesar din cauza vitaminei E.

    RăspundeţiȘtergere
  51. IUBITILOR ,..BUNA DIMINEATA,....si vreau sa VA spun ca aici la mine ,..este cu adevarat BUNA :...cu Soare,de la primele ore ale zilei ....semn ca asa va fi toata ziua.M-am trezit ,...cu amintirea unei intamplari petrecute in 30 dec.2001...deci .iubita...precizez ..nu a fost vis ,..a fost ,,realitate'' sigur in iluzia ce ne inconjoara.Si pentru ca eu stiu ca visele care NU SE UITA,....sunt MESAJE de SUS ....vreau sa-l descriu :..// IN casa in care stau ,la etaj am o camera ..ce pe vremea aceea avea balcon deschis ,..[ ca acum l-am inchis ] cu fata spre Soare ,...in care am cazat o familie .Dimineata am fost chemata sa vad ce MINUNE s-a petrecut... : UN PORUMBEL ALB a patruns in camera..trecand prin doua randuri de geamuri ..lasand o gaura cat ..cercul obtinut // impreunand primele degete cu cele de dupa degetele aratatoare .// ..De la acet cerc aproape perfect ..in geam s-au format raze ..ca razele Solare....iar Porumbelul statea pe pat...uitandu-se linistit la noi. Am deschis primul rand de geam ,...si privind in ghivecele de flori care erau acolo ...am simtit cum au inceput fara voie sa -mi curga lacrimile. Vedeam intre flori penele delicate ale Porumbelului amestecate cu cioburi de sticla. M-am dus si-am luat in brate Porumbelul,...L -am strans la piept si i-am dat o sarutare pe Cioc. Am iesit cu el in balcon..si l-am inaltat spre Cer ...dandu-i drumul sa zboare. El s-a oprit din zbor pe casa vecinului de vis-a- vis...si de acolo, de pe acoperis a stat cateva momente uitandu-se fix la noi , apoi si-a luat zborul . Am cercetat impreuna cu cele doua persoane ,locul pe unde a patruns Porumbelul si nu am vazut nici macar o picatura de sange..spre marea mirare a celor doi.Cu farasul am strans cioburile ,,,..care nu erau putine ...si mi-am vazut mai departe de treaba. // Vereau sa spun ca de atunci ,..in fiecare an cand se apropia ziua de 30 DEC.,,, aveam emotii ,...ca ceva se va intampla . Mult imi placea expresia pe care o folosea ...cineva ...in dialogul cu tine MARIA,..cand spunea : ,,iar TI-A SCAPAT PORUMBELUL''.....DOAMNE ..si ..cata dreptate avea....INTREB ACUM ...pentru mine ,,,ce inseamna acest fapt ....in ziua de 30 DEC 2013 ..??? ....Multumesc. ana.

    RăspundeţiȘtergere
  52. Iubita Liliana-Gabriela -David ,...sa stii ca eu nu m-am retras initiativei tale,de a ne posta fotografia ,...numai ca am hotarat sa fac una ,...proaspata ,...si sa o prind mai libera pe nora mea ,...ca s-o posteze...ca eu nu ma pricep .Ea acum a inceput scoala ,..si stii ,..cum e .Te pup dulce. ana

    RăspundeţiȘtergere